Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD – ARMADIO
Platný od: 1.3. 2021
Provozovna: Elišky Krásnohorské 6, 110 00 Praha 1 – Josefov
Podnikatel: Edita Holeček, Štěpánská 55, 110 00 Praha 1
IČO: 61841820
Web: www.armadio.cz
E-mail: info@armadio.cz
Článek 1 – Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád je vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující je povinen seznámit se s tímto reklamačním řádem před uzavřením kupní smlouvy. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží kupující stvrzuje, že s tímto reklamačním řádem souhlasí.
Článek 2 – Záruka a odpovědnost za vady
- Naprostá většina zboží nabízeného v E-shopu ARMADIO je použité. Zboží označené jako „jako nové“ se považuje za použité zboží, přestože je ve vynikajícím nebo téměř nenošeném stavu.
- Prodávající a kupující sjednávají, že v případě použitého spotřebního zboží dochází v souladu s § 2168 občanského zákoníku ke zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců od převzetí zboží.
- Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí kupujícím nemá vady a odpovídá sjednaným vlastnostem, popisu, účelu použití a obvyklým požadavkům.
- U použitého zboží nelze očekávat stejnou úroveň kvality a životnosti jako u zboží nového. Prodávající odpovídá pouze za vady, které věc měla při převzetí, nebo které se projeví v průběhu sjednané záruční doby.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Článek 3 – Uplatnění reklamace
- Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- Reklamaci lze uplatnit:
- osobně v provozovně ARMADIO, Elišky Krásnohorské 6, Praha 1 – Josefov,
- elektronicky na e-mail: info@armadio.cz,
- poštou na adresu provozovny.
- Kupující je povinen předložit doklad o koupi (účtenku/fakturu) a popsat vadu nebo prokázat její výskyt.
- Reklamované zboží musí být předáno čisté a hygienicky nezávadné. Prodávající si vyhrazuje právo takové zboží nepřevzít, dokud nebude uvedeno do stavu vhodného k posouzení reklamace.
Článek 4 – Vyřízení reklamace
- O reklamaci rozhodne prodávající ihned, ve složitějších případech nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
- Kupujícímu bude vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, o způsobu jejího vyřízení a případně o provedené opravě a době jejího trvání.
- V případě oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu jejího vyřizování. Pokud dojde k výměně zboží, začne běžet nová záruční doba od převzetí nového zboží.
Článek 5 – Práva kupujícího z vadného plnění
- Má-li zboží vadu, může kupující požadovat:
- bezplatné odstranění vady,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- výměnu zboží za jiné (je-li to možné),
- odstoupení od smlouvy, pokud zboží nelze řádně užívat ani po opravě nebo výměně.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy i v případě opakovaného výskytu vady po opravě nebo výskytu většího počtu vad současně.
- U použitého zboží má kupující právo zejména na přiměřenou slevu, s přihlédnutím k charakteru vady, míře opotřebení, době užívání a možnostem dalšího používání.
Článek 6 – Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je k dispozici:
- v provozovně ARMADIO,
- na internetových stránkách www.armadio.cz,
- na vyžádání e-mailem.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 1.3. 2021 a nahrazuje všechny předchozí verze reklamačního řádu ARMADIO.