Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD – ARMADIO

Platný od: 1.3. 2021
Provozovna:
 Elišky Krásnohorské 6, 110 00 Praha 1 – Josefov
Podnikatel: Edita Holeček, Štěpánská 55, 110 00 Praha 1
IČO: 61841820
Web: www.armadio.cz
E-mail: info@armadio.cz

Článek 1 – Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád je vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující je povinen seznámit se s tímto reklamačním řádem před uzavřením kupní smlouvy. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží kupující stvrzuje, že s tímto reklamačním řádem souhlasí.

Článek 2 – Záruka a odpovědnost za vady

  1. Naprostá většina zboží nabízeného v E-shopu ARMADIO je použité. Zboží označené jako „jako nové“ se považuje za použité zboží, přestože je ve vynikajícím nebo téměř nenošeném stavu.
  2. Prodávající a kupující sjednávají, že v případě použitého spotřebního zboží dochází v souladu s § 2168 občanského zákoníku ke zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců od převzetí zboží.
  3. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí kupujícím nemá vady a odpovídá sjednaným vlastnostem, popisu, účelu použití a obvyklým požadavkům.
  4. U použitého zboží nelze očekávat stejnou úroveň kvality a životnosti jako u zboží nového. Prodávající odpovídá pouze za vady, které věc měla při převzetí, nebo které se projeví v průběhu sjednané záruční doby.
  5. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Článek 3 – Uplatnění reklamace

  1. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  2. Reklamaci lze uplatnit:
    • osobně v provozovně ARMADIO, Elišky Krásnohorské 6, Praha 1 – Josefov,
    • elektronicky na e-mail: info@armadio.cz,
    • poštou na adresu provozovny.
  3. Kupující je povinen předložit doklad o koupi (účtenku/fakturu) a popsat vadu nebo prokázat její výskyt.
  4. Reklamované zboží musí být předáno čisté a hygienicky nezávadné. Prodávající si vyhrazuje právo takové zboží nepřevzít, dokud nebude uvedeno do stavu vhodného k posouzení reklamace.

Článek 4 – Vyřízení reklamace

  1. O reklamaci rozhodne prodávající ihned, ve složitějších případech nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady.
  2. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  3. Kupujícímu bude vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, o způsobu jejího vyřízení a případně o provedené opravě a době jejího trvání.
  4. V případě oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu jejího vyřizování. Pokud dojde k výměně zboží, začne běžet nová záruční doba od převzetí nového zboží.

Článek 5 – Práva kupujícího z vadného plnění

  1. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat:
    • bezplatné odstranění vady,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • výměnu zboží za jiné (je-li to možné),
    • odstoupení od smlouvy, pokud zboží nelze řádně užívat ani po opravě nebo výměně.
  2. Kupující má právo odstoupit od smlouvy i v případě opakovaného výskytu vady po opravě nebo výskytu většího počtu vad současně.
  3. U použitého zboží má kupující právo zejména na přiměřenou slevu, s přihlédnutím k charakteru vady, míře opotřebení, době užívání a možnostem dalšího používání.

Článek 6 – Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je k dispozici:

  • v provozovně ARMADIO,
  • na internetových stránkách www.armadio.cz,
  • na vyžádání e-mailem.

Tento dokument nabývá účinnosti dne 1.3. 2021 a nahrazuje všechny předchozí verze reklamačního řádu ARMADIO.